miércoles, 23 de septiembre de 2015

Presentació


Hola.

Em presento sóc la Laura Pérez, tinc 21 anys i visc a Barcelona.

Estic estudiant segon d'Educació Infantil a la Universitat de Barcelona (UB). He escollit aquesta carrera perquè m'agrada molt estar envoltada de nens petits i es pot dir que és vocacional, des de sempre he volgut ser mestra. En relació amb els nens, he estat fent pràctiques en una Escola Bressol, he estat en un casal amb nens (aquest estiu 2015) i, actualment, faig cangur a un nen a les tardes.

Benvolguts/des al meu bloc "Internet al Sistema Educatiu".
A l'interior d'aquest bloc, podem trobar els diversos treballs que aniré penjant sobre l'assignatura d'Alfabetització Digital. En la següent entrada, podem llegir els possibles interrogants que avui planteja Internet al Sistema Educatiu, centrat en l'etapa d'educació infantil.
Gràcies!

No hay comentarios:

Publicar un comentario